Czas na zwrot to 14 dni
Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@print.tychy.pl lub w formie pisemnej na adres: Pazurownia Monika Adamska ul. Hierowskiego 4B, 43-100 Tychy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: – imię, nazwisko, adres, adres e-mail, telefon kontaktowy, kupującego
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację
- fotografię uszkodzonego , wadliwego elementu.
- dokumenty zakupu.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację przekazywana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź poprzez kontakt telefoniczny. Gwarancje , Reklamacje: Wszystkie towary oferowane przez sprzedającego posiadają gwarancję producenta/ dystrybutora. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne (typu: wgniecenia, rozdarcia, obtarcia, rozcięcia etc.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Reklamacja towaru polega na zgłoszeniu sprzedającemu informacji o usterce e-mail. O dalszych szczegółach odnośnie sposobu reklamowaniu towaru Klient zostanie poinformowany droga e-mail bądź telefonicznie. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostaną w nim jakieś wady techniczne lub zaistniałe podczas dostawy uszkodzenia mechaniczne, należy niezwłocznie skontaktować się z nami, opisując dokładnie typ uszkodzenia. Sprzedający poinformuje o dalszym procesie zaistniałej sytuacji. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm pakowych. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub taśmy są zerwane należy skontaktować się jak najszybciej ze biurem obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy. W razie zaistniałej sytuacji Klient jest zobowiązany do spisania protokołu z kurierem. W przypadku przesyłki kurierskiej, sprawdzenie paczki przy odbiorze jest ważnym elementem pozwalającym na szybkie uwzględnienie ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. W razie zaistniałej sytuacji Klient jest zobowiązany do spisania protokołu z kurierem. W razie jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości klient jest zobowiązany do natychmiastowego kontaktu z sprzedającym.
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
kupujący
Adres do zwrotu
Pazurownia Monika Adamska
ul. Hierowskiego 4B
43-100 Tychy
Do pobrania
Przykładowy formularz odstąpienia od umów.pdf
Zasady zwrotu produktu
KONSUMENT zawierając umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Rezygnacji można dokonać z całości lub części zamówionych towarów. Może to nastąpić tylko wtedy gdy towar nie był używany ani nie został w żadnej sposób zniszczony. Zwracany towar musi być kompletny,
powinien posiadać oryginalne opakowanie, dokument zakupu, metki i kartę gwarancyjną (jeżeli została dołączona). Przed zwrotem należy skontaktować się ze sprzedającym telefonicznie lub e-mail w celu potwierdzenia danych adresowych konkretnego magazynu na jaki będzie trzeba wysłać zwracany towar. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący, jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem , oraz bez wcześniejszej konsultacji telefonicznej lub e-mailowej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można przesłać na e-mail. Zwracany towar należy odsyłać z otrzymanym paragonem. Zwroty przyjmowane będą tylko i wyłącznie z dołączonym do przesyłki oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Wzór oświadczenia znajduje się pod linkiem : (strona 22.) http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pliki/Ustawa_o_prawach_konsumenta.pdf
Proszę pamiętać:
Prawo odstąpienia od umowy i zasady zwrotów
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
6) dostarczania prasy,
7) usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych hazardowych.
3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
4. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy przez konsumenta zobowiązany jest on na własny koszt do zwrotu otrzymanego towaru niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie towaru przed jego upływem na adres: Pazurownia Monika Adamska ul.Hierowskiego 4b, 43-100 Tychy.
5. W przypadku pozostałych Klientów, nieposiadających statusu konsumenta, zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.